NO SIINÄPÄ VASTA KYSYMYS??!

Hei kaikki mulla on tylsää ei oo mittään järkevää tekemistä tänään tulis ihan äskön kotiin oon ollu koko viikonlopun reissussa to-su Topi meni äskön Muhokseen.. ja mä kotiin. Huomena alkaa koulu.. siis minulla?? KESÄLOMALAISELLA !!? koulu ja niin mikä koulu no Autokoulu TEETENKI.. Jännittää ihan kivasti.. en keksi mitään tekemistä niin ajattelin sit kirjotella tänne kuulumisia ja ihan turhaan eihän mun höpinöitä kukaan jaksa lukee?.. :D Nyt kuuntelen Nikke Ankaran - Koska sä eroot - biisiä :D tänään pattijoella Topi vietti kaveri synttäreitä ja mä valtasin leikkimökin koska en jaksanu -98 poikien juttuja.. no jaa ne pelas vaan pokerii mistä tää BlondiBRUNE SEKASIKIÖ ''ei tajua'' mtn tai sit tajuan ;) en vaan halua pelata poikia vastaan koska, kukaan jätkä ei halua hävitä tytölle? Ainakaan sen ikäset :D siis mähän oon oikeesti hyvä pelaamaan sitä.. Ei pojat sitä tiedä en kerro.. enkä taho pelata sitä heidän kanssaan ja jos pelaisin niin en voi mtn voittoilleni osaan hävitä vaan hiiossa ja uimisessa :D Siis tää on oikeesti niin tyhmä juttu mutta siis MIETI Mä oon tahalleen hävittäny itteni hiiossa 4lk olin se ainut joka meijän luokasta valittiin ja pakotettiin sinne kilpailuun.. enkä halunnu.. :/ tein vastapalveluksen mutta siis tää kuulostaa siltä et olisin *itserakas* tai jotain ku kerron mut hei ei se oo sitä :D mä oon tyhmänä ohittanu kolme ensimmäistä  sit jääny maali suoralla seisomaan ennen maaliviivaa että ne menee mun ohi ne kaikki kolme et mä olisin neljäs ja kaikki on huutanu että,'' Saija tuu sä oot eka,sä  saaat kultaamitallin'' Saijaaa!!! ????   mut mä oon aina ollu sitä mieltä että mitalli on vaan tyhymä riipus mulla ollu se pääasiana et on ollu hauskaa ja oon saanu osallistuu siihen hiihtoon tai uimiseen :D :D muitten mielestä oon ollu itsekäs tyhymä ja tämmönen, ööh mä vihasin mun luokkaa!! mä vihasin mun kouluu!! oppilaita ja opettajia ja ku tiesin et olin ainut joka siitä koulusta osallistuu nii arvaa teinkö mä sen mitä muut halus?? :D no menin sit voittamaan kerran sen uintikilpailun ja ihan vahingossa.. heitin sen kultamitallin yhen ääliön kaulaan ja sille se jäi? kai :D mä SUUUTUIN itelleni menin HALOO voittamaan raivosin itelleni että tyhmäkö sä oot?? Idiootti idiootti idiooottttti!!