Minä oon ollu tosi höppänä ku en ole kertonut rakkaastani mitään no me tavattiin näin: Olin lapsuuden kaverillanI Aksulla kylässä no munhan piti sitä lähtöö tehä ku aksu sano et sen kaveri tullee muttako kiinnostus tuli heti siihen kaveriin ku se nimi oli Topi :D ja sit Topi tuli sinne omalla mopolla isänsä kyyvillä koska topi oli niin peeni ettei hänellä vielä korttia ollut <3 Kun topi otti kypärän pois mä lumoutuin heti sen silmiin hiuksiin ja hymyyn ja se oli ihanan täydellinen just niissä maalaisjuntti vaatteissa kuin vaan voi 14v olla hihi ja se on totta Ensi silmäyksellä voi rakastua  <3 Ainakin minä sen sain aikaan heti enkä kadu sitä tapaamista ikinä <3 Topin ilme oli kyl niin ihana kun se otti sen kypärän pois se oli '' Aksulla tyttö käymässä mitäh???! Ja Miksei mulle oo kerrottu murrr ärrr mörrr :D No olihan ne pojat vissii sen illan jälkeen minusta puhuneet autotallissa enkä oo tänä päivänäkkään saanu selville että mitä ne ovat puhuneet... NÄÄH mua kyl kiinnostais tietää... xPno Aika kulu sen jälkeen meni melkeen vuosi kun nähtiin topin kans taas jälleen Aksulla :D sillon mulla valkeni että mä tahdon ton mut miten mä sen selitän sille ja :D apua äh jos se ei ees tykkää musta tai jos se ei ees halua mua ku oon vaa tällänen :/ No helmikuu lähesty ja ystävänpäiväää <3 olin luvannu jo että meen vanhaan kouluun ystävänpäivänä kavereille ja kukaan ei tienny miksi ees halusin sinne ;) ja no siellähän me enemmän sit alettiin tustumaan topinki kanssa :D menin syömään poikien kanssa niin topi vaan tuijotti mua niillä sen sinisillä NAPPI silmillä :D ja välillä tuntu että kaks jätkää jo kilpailee :D sittenkun niillä loppu koulu jäin topin kanssa mopoparkille ja me vaan tuijotettiin toisiamme mä en tiedä mitä mä teen..  olin iha äh mun on pakko sanoo jtn olin vaan hiljaa tapitin niitä sen silmiä ja sitten sanoin heipat mutta en edes halannut ja se raasti sydäntä niin paljon et mun oli ihan PAKKO kerätä itteni kasaan viikossa ja mennä kysymään siltä lauantaina 19.2.2014 että ''haluaisikko seurustella minun kanssa'' en tienny mitä olin TEKEMÄSSÄ mutta onneks sen tein olin melko varma että vastaus on ''En mä ny'' niinku aina ennenki mutta hän sanoi voidaan me kokeilla ja 20.2.2014 me sitten sovittiin treffit puistoon olin jo vähä ennemmin topia joka ei siis haitannu mua kun sain vaan luikkia ''pakoonää isosiskolta..  Topi oli lähtiessään sanonut äitillensä että tuo tytön tänne :D ''ilme olis ollu näkemisen arvonen'' no me tavattiin ekaa kertaa kahestaan puistossa mä oon va sellanen ujo piika etten mtn pahemmin puhunu... hymyilin välillä Topille ja Topi minulle... sit mä annoin elämäni ensimmäisen pusun pojalle jos ei sit näitä pusuhippaleikkejä lasketa... :D ja no Topi muistaa vieläkin sen xP olin kuulemma äkkipikanen mutta no oli kyl hyvä et maisto äkkiä että voi sanoa sitte ei jos se ei ollukkaa hyvän makunen hihiihi :D me mentiin topille käveltiin käsikädessä... Sinä iltana en kerinny viel tutustua topin vanhempiin oikeastaan ollenkaan :D ja Siitä astin me ollaan oltu ku laitettiin se suhde julkiseks eli virallinen pv on 21.2.2014 :D yli vuos jo menny En kadu en sitten YHTÄÄN <3

 

min%C3%A4%20ja%20topi.jpg

 

rakas%20ja%20ekapusupus.jpg

joo tässä me ollaan aika pikkusia :3 ensimmäistä kertaa pusssssssataan HYI YÄK poikapöpöjä iiik ja pusuki näyttää kyl iha taidottomalta XD ja pitihän se nyt tänne laittaa kaikkien nähtäväksi kuinka me nyt osataan niiiiin hienosti... (hyi) :D :D <3 mutta tosi on en oo koskaa tavannu tän kaltasta poikaa kuten Topi on ! Topi on auttanu mua kaikessa se kuuntelee ja se osaa antaa luottamuksen paremmin kun kukaan muu jätkä kaikkien pitäs ottaa Topista mallia<3 toki  se osaa ärsyttää osaa olla välillä tosi hermoo raastava APINA ja ps.. vittumainenki joskus köh hauska ja IHANA Täydellinen<3 :D mäki kuulemma välillä osaan tehdä kaikkea hihhi mut vaikka se olisikin sellanen mitä sanoinkin tässäniiin iha vaan harvoin ja mä rakastan sitä Juuri sellasena kun hän on <3 Minun Taivaan enkeli  <3 Rakastan sua Topi  ikuisesti <3 i love you forever <3