Tänään oli rentopäivä ihan vaan onneks mulla ollu huono päivä sen suhteen. Suoraan sanottuna kaikki on tympässy mitä oonkaan sattunut tekemään,hoh hoh hoh.. En vaan enää jaksa näyttää sitä muille mitä ajattelen.. Viikonloppu peni Siskon pojan kanssa sählyä pelaamisessa ja joo paistelinhan mie Tiia ystäväni kanssa banaaneja kodassa joittenka väliin laitettiin suklaata! No olihan  se tottakai hyvvää! No tämä päivä meni kerrassaan todella öh, mainiosti? englannin sanakoe meni ainakin niin perseelleen etten varmasti koskaa ole tehnyt niin huonosti sitä.. mua kyrpiii niin että mä voisin jo kohta repiä kaiken olennaisen irti silmistäni ja vaipua tyhjyyteen.. Äidinkielessä käsiteltiin Uutiskriteereitä esim miten joku Julkkis tulee esiin tai mikä on tuoreus no sehä on sitä tuoretta uutista eli ''Juuri Nyt'' uutisissa kaikkihan sen ny tietää helppo nakki :D Toivottavasti saisin tästä äikästä 3 ois mun ainut kolmonen atto-aineissa joo tänää piti sit valita niitä valinnaisiaki ni tottakai meikä siel kaikki liikunnalliset jutut ja no talouslaskennanhan mie otin.. vaikken mä siitä mtn älyäiskää :D Oon niin bad all NO MUTTA tällä kertaa sain kuiteski ola matikas ylpee ittestäni MÄ SENTÄÄ JOTAKI OPIN JA OSASIN niinkuin vaan tolleen suit sait sukkelaa niinku ne viisaat 10 oppilaat :P melkeempä ainaki

viikonloppuna mä sain Rasmuksesta tälläsen kuvan  :D Olennaistaa todella hyvin hänen luonteen piirteensä kun leikkii navuilla haha! käytiin myös lauantaina 9km lenkki hölkkäämässä oli kyllä kuuma ja rasmus tykkäs mut oli se kyl väsynykki.. vareksien perräähän se on ja juoksi kauheena pitäs kesällä käyä metällä poijjan kanssa kattelemasa vähä sorsia. Hyvää yötä  Kaikille :3

 

rasssssssssssssse.jpg