Olen 18v tyttö Limingasta. Tosin olen entinen Pattijokilainen olen asunut sielä n. 14v kunnes joutuin kaikista huolimatta lähtemään porukoitteni mukaan tänne Liminkaan (En olisi halunnut) koska tää paikka voisi hankkia elämänsä uudelleen... Asiasta Hernekeitto purkkiin Olen 176cm pitkä ja harrastan lenkkeilyä koiran kanssa viikoloppuisin ja viikolla poikaystäväni Topin kanssa. Opiskelen tällä hetkellä maatalous eläintenhoitaja puolta Muhoksen Osaon yksikössä. Olen kiinnostunut oikeastaan kaikista eläimistä mutta enintään koirista ja varsinkin labradorinnoutajista. Haaveena mulla on muuttaa joskus maatilalle asumaan kolmen labbiksen kanssa ja miehen.. tai no ainakin joskus haluan ne kolme erinväristä labukkaa itselleni sitten aikuisena. Minulla on tällähetkellä valkoinen/keltainen labradorinnoutaja Rasmus, uros. Rasmuksesta tuun kirjottelemaan juttuja ja laitteleen kuvia varmasti tänne todella paljon ja aina kun yritän muistaa ja kerkeen..Rasmus on kiltti, eloisa ja hupaisa juttu kaveri, ehkä vähän liianki villihkö rotuunsa nähden mutta ei tuo ainaskaa minua haittaa ..noh labbiksellahan ei todellakaan pitäisi olla vartiointi luonnetta paljon yhtään.. mutta metsästysviettiähän tällä on ja metälle pitäisi päästä vaikka onkin näyttölinjanen.. 4vuotias uros kyllä jymäyttää äänihuulensa matalalle jos joku uskaltaa tulla pihalle.. ja sitten kerron vähän perheestäni tai alan kohta höpöttämään tästä mun koirasta ihan liikoja kun olen kerenny edes alottaa elikkä Perhe on 6henkinen johon kuuluu  Äiti: Jaana, Iskä: Viljo, kolme isossiskoa Satu,Suvi ja Sini + mä viimenen villahousu iskän kuopus ja ''lelli'' penska kohta tiedätte miksi :D . Lisäksi olen kolmelle ihanille lapsille täti. <3 

Ja mun luonne on.. ei niinkää koulussa vaan kotona vapaaa, voimakas tahtonen, tulinen sielu, periksiantava harvoin ja sitten koulussa mahdollisimman viaton ja kiltti  ujo ensin.. mut hetiku pääsee juttuun ihmisten kanssa niin juttelen niin että et kohta kestä mua ja olen kuullut että puhun ihan liikaa vaikka mielestäni en kyl :D Mä en vaa malta lopettaa puhumista.. Joittenki kavereitten mielestä olen Luotettava ja Hauska ihana ihminen.. Tarpeen tullen meen kyl väliin jos jotaki kiusataan!!.. ja osaan olla välittämättäki mutta mulla on kuitenki sen verran tulinen luonne itselläni etten mitä tahansa paskaa ja soopaa jaksa kauaa  kuunnella mitä toiset minusta juoruaa ja saatan mennä sanomaan päin naamaan asiat ja sitä ei monikaan halua kokea... Toivottavasti edes vähän tykkäsit mun kirjotuksesta vaikka se sekava onkin :D tässä lopuks kuvaaa jossa minä olen :)min%C3%A4%20pikkusena.jpg